poniedziałek, 21 listopada 2011

:))

Przepraszam, że nie pisałam.Nie miałam siły!!A dzisiaj moja wychowawczyni mnie normalnie dobiła!Opowiem(J-:ja,P:-Pani):

Dotknęłam kolegę piórnikiem.
P:-WIKTORIA!!!!!Co ty robisz?!Dzienniczek!!
Poszłam szukać.Wyjęłam polskie, ponieważ informacyjnego nie miałam, bo nie mogłam znaleźć w domu.
W:-Proszę.Nie mam informacyjnego, bo w domu nie mogę znaleźć.
P:-Jak to nie możesz znaleźć?!To jutro dostaniesz 2 uwagi!Za bicie(WTF!!!!)kolegi i za nie mienie (?xD) zeszytu.
Okej wracam do domu.Ja z moją mamą(J:-Ja,M:-Mama):
M:-Czemu jesteś smutna?
J:-Tak jakoś...Dostałam 5 ze sprawdzianu.
M:-Fajnie.To co jest?
J:-Nic..Dostałam 2 uwagi...
M:-Za co?
J:-Za dotknięcie kolegi piórnikiem i nie miałam zeszytu informacyjnego.
M:-Mówiłam Ci, żeby być cicho na lekcji.
J:-Ale to było na przerwie!(i zaczynam płakać).
M:-Co?!Na przerwie?Już nie płacz.Ta wasza pani nie wie co gada.Co Wy macie na baczność stać na przerwie!?!?!

I nareszcie mama mi przyznała racje.Stylizacje wstawię wieczorem.

sobota, 19 listopada 2011

Grrr mvhaha


Siema!Na urodzinach było super ale opowiem Wam jutro bo teraz jest u mnie przyjaciółka, więc wstawię stylizacje i w skrócie opiszę.Oto moja niegrzeczna stylizacja:
Cudna nie xD ^^ Doładowałam sobie Glamsy i nie mogłam nie kupić tych rzeczy!

Bluzka: Oficjalny Butik(OB)
Spodnie: OB
Tatuaże: OB
Buty: OB
Papieros: OB

Hmm...No mam peta, tatuaże to jestem niegrzeczna xD nie??Te americańskie symbole chodziły za mną już dłuugo!Ok spadam bo Mam Talent leci bay!

xD Ok.To do jutra

piątek, 18 listopada 2011

Wiejsko i nie tylko ;D-CDN


Witam Was moje skarby, które nie piszą mi komentarzy.Jak ja mam prawidłowo funkcjonować?!A komu jeszcze dziś odbija xd??Ja dzisiaj mam totalnego downa i ADHD .Jutro idę na kręgle bo kolega ma urodziny yhy, yhy ^.^ A właśnie jeśli ktoś to czyta to plis napisz komentarz.A i czemu nie zgłaszacie się do ocen stylizacji??Przecież to łatwe wystarczy napisać w komentarzu:

-Nick postaci

I to wszystko!!!!Ja do Was przychodzę(nie wiadomo, o której godzinie dnia((lub nocy))) i wpadam jak ninja!Okej dzisiaj natchnęło mnie na stylizacje wiejską!No wiadomo czemu?Przeczytaj zdanie 4 !
Jakoś założyłam tą nowo zakupioną spódniczkę i szukałam bluzki.Nie mogłam znaleźć, a ta mi wpadła w oko.Ok więcej dowiecie się po krótkiej przerwie!
-Spódniczka: Glamour Kills 50 m$
-Buty:Paper Moon 40 m$
-Lód: Oficjalny Butik

Już jesteśmy!Okej o stylizacji powiem tak.Ukazuje ona wiejską kobietę :) Mnie się bardzo, bardzo podoba ta stylizacja :)) Nie wiem co o niej jeszcze pisać.No mi się podoba i to najważniejsze xD

Jak wrócę z urodzin(po 14:00) wszyściutko opisze!A jeszcze dzisiaj(prawdopodobnie) nowy rozdział mojego opowiadania ^^

Wiejsko i nie tylko ;D

Cześć!Ale jestem happy mvhahaha xD Sorki, że wczoraj nie pisałam no ale nie moja wina.Okej dziś stylizacja i opisze mój dzień i końcówkę wczorajszego.

Dziś:
Ok polski jest git.Każdy opowiadał o kimś sławnym kto umarł(Ja miałam Moniuszko.).Okej tam cała lekcja na połowę osób, szybo zleciał0.Ok przyroda.Dostałam moją pierwszą 1 więc muszę się pochwalić nie xd?Dostałam za to, że nie miałam podpisanego zadania w poprawie sprawdzianu.Żal mi tej pani, moja mama nawet to przyznała :pp Okej teraz historia.Ok zajefajne oceny dostałam xD 5- ze sprawdzianu, 5+ z aktywności i zadań dla chętnych(Nie nazywać mnie kujonem, po prostu to wszystko jest łatwe i mi się sama ręka podnosi xD).Okej technika oczywiście najgorsze co mogło mnie spotkać.Dobra przesada ale jest okropna.Może byłaby lepsza, gdyby była inna pani.Ona coś tam tłumaczy my rysujemy.Taki dialog między mną, a panią(J:-Ja,P:-Pani):
P:-Co to jest?!(I pokazała na grubą kreskę.)
J:-Yyyy kreska?
P:-Ale ona jest za gruba!Mieliście rysować ołówkiem B!!
Wszyscy zaczęli zakrywać zeszyty, żeby nie zobaczyła ich.
Więc pani wkurzająca.Potem informatyka i dostałam 5- z pokolorowania w paincie (WTF?!)

Okej a to wczoraj:
Poszłam do mojego kolegi.I mój kolega ma grę Call of Duty (czy jakoś tak) i on tam se znalazł kumpla młodszego o rok.I zaczynają pisać.I ja się podałam za dziewczynę tego mojego kolegi(Załóżmy, że to Adrian).I ten kolega się nabrał.I Adrian powiedział mu, że jeśli mu nie wierzy to, że wyślę mu fotkę jak się całujemy.No i on powiedział "No dawaj" i ja i Adrian odegraliśmy takie coś.On położył słuchawki z mikrofonem na biurku.I tak gadaliśmy(J:-Ja,A:-Adrian):
A:-No chodź zrobimy zdjęcie.
J:-Nie ja się nie dam sfotografować!
A:-No chodź!
I ten kolega to wszystko słyszał.I się oczywiście nabrał.Potem Adrian dał mu linka do zdjęcia mojej o wiele ładniejszej koleżanki i on powiedział, że jest ładna i dał moje i też powiedział, że jestem ładna(bardzo Ci dziękuję, ale ja tak nie uważam).I ogólnie bekę mieliśmy.A stylizacje dodam potem!

wtorek, 15 listopada 2011

...

Sorki, ale dziś nie wstawię stylizacji.Bardzo się cieszę że aż tyle osób pisze komentarze.Naprawdę
-,- .Nudzi mi się troszkę, więc opiszę Wam dzisiejszy dzień w budzie.
Lek.Wychowawcza oczywiście jakiś durny temat.Temat był taki "Przyjaźń".Bez sens nie xd?Akurat ja przypinałam na korkową tablicę parę zdjęć na Andrzejki i gadam z przyjaciółką.Nagle wychowawczyni się mnie pyta o czym mówiła.Mój dialog z nauczycielką.(J:-ja,P:-Pani)
J:-Yyy...EE....No, że przyjaźń jest ważna w życiu człowieka, chociaż jest krótkim zdaniem.
P:-To jest zdanie?!?!?!?!
J:-Oj, pomyliło mi się.To krótki wyraz.
P:-No to jest bardzo, bardzo poważny błąd!! -,-

I oczywiście uczeń nie może popełnić małego błędu?!Potem pisaliśmy na kartkach z kim się przyjaźnimy.Nie trzeba było się podpisać, ale pani i tak pozna połowę klasy pismo.Moje wyróżniła xD
Ok religia przebiegła w normę.
Teraz przyroda...Horror normalnie.Tzn.Lubię przyrodę ale wredna pani. -,-Nie no nie było tak źle dostałam 5- ze sprawdzianu więc git ^.^
No to teraz 2 horror-matma.Był jakiś mini sprawdzian z mnożenia do 100 (WTF?!).Bo to na jakiś konkurs, i pani musi wybrać tych najlepszych i bla, bla, bla.Oczywiście 4 osoby miały błędy i odpadły.Ja niestety nie -,-
Ok polski.Jak ja kocham moją panią od polskiego normalnie xD Mnie w poniedziałek(jak wiecie)nie było a oni pisali sprawdzian.Taki dialog między mną a nią(J:-ja.P:-Pani):
J:-Proszę pani, a muszę pisać sprawdzian?
P:-Nie musisz Wiktoria.No chyba, że chcesz...
Ok chwila przerwy oni omówili jedno zadanie.To mój dialog z panią i kolegą(J:-ja,P:-Pani,K:-Kolega)
J:-Proszę pani to muszę pisać ten sprawdzian?
P:-Wiktoria, nie wiem.Omówiliśmy jedno zadanie...
K:-Wiki, namawiaj to było bardzo łatwe.
J:-To mogę?
K:-To było tylko 1 zadanie niech Wiktoria może.
P:-Dobrze siadaj Wiktoria z tyłu.

Oczywiście był prosty tak jak mi mówiono xD.
Ok angielski.Niestety z niego musiałam pisać kartkówkę.Akurat z angielskiego nie chce(lubię angielski ale w ogóle nie wiedziałam nic prawie xD).Okej dostałam 4+ czyli dobrze ^.^

Potem Canto(zespół muzyczny).Ja nie wiem co ja tam robię!Ja fałszuje, a Pani daję mi zwrotki do solo -,-

Okej wszystko, a jutro postaram się napisać następny rozdział :))

poniedziałek, 14 listopada 2011

:D


Cześć!Ale jestem happy :))Dziś nie byłam w szkole bo byłam u lekarza i :

-Kupiłam sobie kozaki(właściwie mama płaciła xD)
-Od daaawna poszłam do McDonalda(Baaardzo rzadko chodzę a jeśli idę to na shake)
-I ominęły mnie 3 sprawdziany z angielskiego, muzyki i polskiego ^.^

Więc mam powody do radości xD
A oto dzisiejsza stylizacja:

Bluzka: Oficjalny Butik
Pasek: Oficjalny Butik
Spodnie: Banana Republic 40 m$
Buty: Paper Moon 40 m$

Hm..Co by tu powiedzieć na temat tej stylizacji?A no tak...Gdyby nie było dodatku o żywym kolorze ta stylizacja była by umarła...No pomyślcie sami!Bluzka szara, buty i spodnie czarne i gdyby nie ten pasek...Okej koniec z użalaniem się nad paskiem i umarła stylizacją.Ważne czy się podoba czy nie.A więc piszcie w komentarzach bo coś mało tych komentarzy widzę!A i chciałam ogłosić, że od jutra (15.11.11r)będę oceniała wasze lalki!Tak dokładnie xD!A więc zgłaszajcie się!Robię 1 ocenę na dzień!Nie wiadomo, o której godzinie przyjdę o.O No ale zgłaszajcie się bo nie mam nic do roboty xD A i w zgłoszeniu trzeba podać nick na FS, żebym wiedziała do kogo iść.

Okej to czekam!

niedziela, 13 listopada 2011

Nowy dzień-Nowa stylizacja :D


Cześć!Sorry, że nie pisałam przez długi weekend, ale musiałam jechać do lasu -,-W taką pogodę na dodatek.Na dworze było -5 stopni, no ale jakoś nie zamarzłam.Dzisiaj mam dla Was hm... nie wiem jak by to określić.Po prostu powiem, że stylizacja będzie kolorowa : ) A może nie?Nie wiem sama xD
-Korale: Banana Republic
-Kurtka: BussyChocolate
-Bluzka: Paper Moon
-Spodnie: Banana Republic
-Buty: Paper Moon

I co podoba się Wam stylizacja?Nie wiem czy mi wyszła...A te korale założyłam 1 raz od kupna ich xD Hm...Co by tu jeszcze powiedzieć na temat stylizacji...Bardzo podobają mi się te spodnie i korale.Nie wiem czemu ich nie zakładałam.Buty zakładam często, co na pewno zauważyliście!
A i te serduszka, jeśli się Wam nie pokazują trzeba kliknąć lewy przycisk myszki i "przejechać" po nich.

PRZYPOMINAM, ŻE DO 15.11.11 TRWA KONKURS :"STYLIZACJA
NIEPODLEGŁOŚCI"!!